لحظات شاد و منحصربفرد همیشگی در باغ و رستوران گردشگری خوشا شیراز

21 دسامبر 2023 توسط
محمودی

لحظات شاد و جذاب در ایام و مناسبت های خاص در خوشا شیراز ، و دیدن همشهریان و هموطنان گرامی با داشتن هیجان و انرژی  مثبت  در کنار هم ، ما را به یاد ایام خاص تقویمی در زمان ایران باستان انداخته و  جشن های زیبای دیگان ، بهمنگان ، اسفندگان و ......  را در خاطر ما زنده میکنند. این جشن ها  معمولا یکروز در هر ماه برگزار می شد و دیماه یکی از ماه های خاص بود که 3 روز درماه را به خود اختصاص میداد . شروع فصل سرما و جشن هایی بسیار زیبا و معنادار برای همبستگی مردم  با هم جهت گذراندن سرمای سخت روزهای زمستان یکی از دلایلی است که دیماه را  به  یکی از مقدس ترین و مهمترین ماه های زمان ایرانیان باستان   تبدیل کرده بود .

یکی دیگر از نکات زیبا که در مورد این جشنها ذکر شده دور ریختن کینه و کدورت و ناراحتی های ماه  گذشته  که بین مردم یا خانواده دوستان و آشنایان   ایجاد شده بود. با کمی دقت و تامل در این جشنها و آئین های ایران باستان  به زیبایی معنوی و آرامشی که مردم در کنار هم داشتند می رسیم.

در باغ و رستوران گردشگری خوشا شیراز  ما تمام شبهای هر ماه را بهمراه گروه موزیک عالی و منحصر بفرد با اجرای موزیک زنده ، استفاده از معماری زیبای سنتی ایران و غذاهای با کیفیت سنتی  ایران  ، به  دیگان ها،بهمن گانها و ...... ایجاد کرده ایم  و میتوانید لحظات شاد و فوق العاده ای را برای خانواده و دوستان خود ایجاد کنید .

با توجه به دغدغه ها و سختی هایی که این دوره زمونه به نوعی برای همه ی ماها وجود دارد ،  مشاهده کردید که بعضاً این مسائل باعث ایجاد کدورت ، ناراحتی و یا بحثی فی مابین خانواده  دوستان و آشنایان  شده و چقدر زیباست که بر اساس آئین ایران و ایرانی بتوانیم براحتی آنها را بدست فراموشی سپرده  و آرامشی وصف ناپذیر را برای خود و اطرافیانمان ایجاد کنیم.

خوشا شیراز محیطی را فراهم کرده که با گذراندن اوقات خود در این مجموعه ، لحظاتی خوب و بیاد ماندنی را به بشما هدیه داده و کیفیت و تنوع خدمات این مجموعه باعث حضور مکرر و دائمی خیلی از همشهریان و هموطنان گرامی در خوشا شیراز شده  است.

بریم و با هم نظرات افرادیکه از شهرها و استانهای مختلف در مجموعه خوشا شیراز حضور داشتند را مشاهده کنیم.



محمودی 21 دسامبر 2023
Khoshashiraz_collection

بایگانی