سالن زیبای سنتی و موزیک زنده خوشا شیراز

30 ژوئن 2023 توسط
محمودی

سالن زیبای سنتی و موزیک زنده مجموعه گردشگری خوشا شیراز که در انتهای این باغ قرار دارد ، بسیار زیبا و دیدنی هست . معماری جذاب و سنتی و کهن ایران عزیزمان همیشه روحیه بخش و شادی آور بوده و  حس و حال خوبی را به بینندگان منتقل می کند. 

معماری سنتی ایرانی در کل جهان از جایگاه ویژه ای  برخودار بوده و معماری بی روح غربی ها قطعا نخواهد توانست خود را به معماری زیبای ایرانی نزدیک کند.

مجموعه گردشگری خوشا شیراز با افتخار در تمامی جایگاه های موجود از معماری روح بخش سنتی ایرانی  استفاده کرده و مطمئن باشید که با هر حالی که وارد این مجموعه شوید ، این مجموعه حس و حال بهتر و دلچسب تری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سالن سنتی و موزیک زنده مجموعه گردشگری خوشا شیراز از 31 تخت مفرش شده با گلیم ها و قالیهای زیبای سنت ایران و ایرانی برخوردار بوده و ظرفیتی بالغ بر 400 نفر دارد.

بمحض ورود به این سالن استیج موسیقی زنده خودنمایی می کند . که در آن خوانندگانی خوش ذوق و خوش صدا  شادی و لحظات پر انرژی را برای شما به ارمغان می آورند.

مناسبت ها و جشن های شما برای مجموعه گردشگری خوشا شیراز بسیار حائز اهمیت بوده و شما میتوانید آهنگ های مورد  علاقه و مناسبت جشن خود را با گروه موسیقی خوشا شیراز در میان گذاشته و آنها با کمال میل و احترام  با اجرای بسیار عالی موزیک های درخواستی شما لحظات فراموش نشدنی را برای شما  خلق می کنند.

موزیک زنده

موزیک زنده در سالن زیبای سنتی مجموعه خوشا شیراز ، با حضور خوانندگانی بنام و خوش صدا 

محمودی 30 ژوئن 2023
Khoshashiraz_collection
بایگانی