لاین لمکده رستوران گردشگری خوشا شیراز

24 سپتامبر 2023 توسط
محمودی1

لاین لمکده باغ و رستوران گردشگری خوشا شیراز ، یکی دیگر از  لاین های این مجموعه است و کاربری آن علاوه بر انتخاب گوشه ای دنج و کم رفت و آمد  با عزیزانتان ، مناسب ،کارمندان،روسای کارخانجات و مسئولین بازرگانی و .....  که دارای ماموریتی کوتاه بوده  هست.

چرا که علاوه بر داشتن اتاقی دنج و راحت ، از تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز در یکجا بهره مند هستند.

استراحتگاهی موقت ، همراه با داشتن خدمات کافی شاپ و رستوران در یکجا ، و برخوردار بودن از محیطی مجهز ، جهت تنظیم قرارهای ملاقات خود ، با صرفه جویی عالی و مدیریت هزینه های خود ، از جمله مواردیست که با حضور در رستوران گردشگری خوشا شیراز  میتوانید از آن بهره مند شوید.

انتهای گوشه سمت چپ این لاین ، یک خیاطی ، با امکانات اتوی بخار و ..... قرار داشته ، و در کنار این خیاطی نمازخانه و دفتر مدیریت داخلی باغ می باشد.

شما به دو صورت میتوانید وارد این لاین شوید:

یکی از سمت حیاط ورودی ، که شما بمحض وارد شدن به حیاط بزرگ رستوران گردشگری خوشا شیراز،اگر به سمت راست حرکت کنید ، در انتهای حیاط سمت راست سرویس بهداشتی و سمت چپ یک راه پله و یک ورودی را مشاهده می کنید.

از طریق راه پله می توانید وارد لاین VIP  شده و از طریق ورودی به لاین لمکده وارد می شوید.

راه دیگر ورود به لاین لمکده خوشا شیراز ، از سمت آبشار زیبای خوشا شیراز است و زمانیکه شما به این آبشار می رسید سمت راست خود لاین لمکده را مشاهده می کنید و میتوانید به این لاین بروید.

لاین لمکده

با کلیک بر روی عکس زیر ، میتوانید وارد لاین لمکده رستوران گردشگری

خوشا شیراز شده و گردشی در این لاین داشته باشید.


تور مجازی لاین لمکده خوشا شیرز
محمودی1 24 سپتامبر 2023
Khoshashiraz_collection
بایگانی