خوشا شیراز ، محبوب ترین و بهترین رستوران

29 نوامبر 2023 توسط
محمودی

باغ و رستوران گردشگری خوشا شیراز  یکی از زیباترین  و بهترین رستورانهای گردشگری است  که با   فرا رسیدن فصل خزان ،  طبیعت لباسی از طلا با سایه های قرمز و نارنجی و قهوه ای به محیط زیبای خوشا شیراز هدیه می دهد .که این زیبایی به همراه صدای آب و آبشار  و فرشی که از برگ های خشک روی زمین پهن شده اند ،   آرامش زیادی به انسان می بخشد  .

در خوشا شیراز ، کودکی را دیدم  که بجای بازی و  شیطتنت ، گوشه ای نشسته بود و به  برگهای طلایی درختان نگاه میکرد.

به او گفتم سلام،حال شما چطوره ؟

گفت خیلی عالیه ، بعد بمن گفت عمو،من یه سوال دارم؟

گفتم بفرمائید.  شروع به صحبت کردن کرد و با زبان شیرین کودکانه ی خود گفت .من همیشه به مامانم میگم منو بیاره اینجا . میدونی چرا؟

چون میدونم خدای مهربون هم ، خوشا شیراز رو خیلی دوست داره.آخه ببین خدا توی پائیز خوشا شیراز رو خوشکل تر میکنه  و   یه آقای مهربون هست که هر وقت منو میبینه ، خوشحال میشه و بهم میگه خوش آمدی عروسک.

گفتم  ،  خوب میدونی  این آقای  مهربون کجاست؟

گفت آره و دستش رو بسمت اتاق مدیریت دراز کرد و به آن اشاره کرد.

برخورد گرم و شیرین مدیریت و اهمیت مشتریان نزد آنها ، احترام به مراجعه کنندگان، غذاهای فوق العاده و خوش طعم با بهترین مواد اولیه،احساس راحتی مشتریان و امکانات فوق العاده رفاهی (سیستم های گرمایشی و سرمایشی کامل) و معماری سنتی و زیبای ایران و شیرازی و صدها مورد دیگر ، از دلایلی است که این مجموعه را به یکی از بهترین  ، محبوب ترین  و با اعتبار ترین مجموعه  ی گردشگری کرده است.

مجموعه خوشا شیراز ، برای همه همشهریان و هموطنان گرامی اثبات شده و همه مردم و افراد سرشناس جامعه  از آن به نیکی یاد می کنند.و خوشبختانه این امر باعث شده که شیراز و شیرازی به هیچ وجه زیر بار بدی خوشا شیراز  نخواهند رفت و دست  افراد بد خواه ، بی فرهنگ و  سود جو  برای شایعه پراکنی های دروغ در مورد مجموعه گردشگری خوشا شیراز  را  از ریشه قطع کرده اند.


محمودی 29 نوامبر 2023
Khoshashiraz_collection
بایگانی