سالن های ویژه مجموعه گردشگری خوشا شیراز

30 ژوئن 2023 توسط
محمودی1

محیطی که ما برای گذراندن اوقات خوش زندگی خود انتخاب می کنیم میتواند تأثیر شگرفی بر روح و روان ما داشته باشد. محیط پاک و آراسته و خرّم، زندگی را شاداب و معطر می سازد. شنیدن آواز روح بخش پرندگان، ترنم لطیف جویباران، آهنگ دلربای چشمه ساران، صفای سبز سبزه زاران، رقص دلنشین درختان و ....، همه و همه تأثیر اعجاب انگیزی بر زندگی و حیات انسان دارند. هر کسی از تماشای چنین منظره های زیبایی احساس آرامش و نشاط کرده و امنیت و آسایش را در حیات خویش لمس می کند. باغ و رستوران گردشگری خوشا شیراز در فضایی به متراژ 5000 متر مربع  دارای تمامی خصوصیات ذکر شده بوده  و با خلاقیت و مهارت و ترکیب نمای چوبی با معماری سنتی ایرانی  فضایی رویایی را برای تمامی هموطنان عزیز و گردشگران فراهم نموده است.

باغ و رستوران گردشگری خوشا شیراز دارای دو سالن بزرگ و زیباست که هر کدام ظرفیت 50 نفر را   دارند . شاید  برای خیلیها سوال باشد که چرا در یک باغ و رستوران باید چنین سالن هایی باشد؟  و در حقیقت کمتر باغ و رستورانی را مشاهده می کنید که از این امکانات  در فضای باغ خود استفاده کند.

فضای باغ و رستوران خوشا شیراز بسیار هوشمندانه و زیبا طراحی شده و بدلیل تجربه  زیاد برادران یوسفی  تمام جوانب و نیازهایی که ممکن است برای مشتریان بالقوه و بالفعل ایجاد شود  را در نظر گرفته و سالن ها و آلاچیق ها و لمکده های مختلفی را با معماری بسیار زیبا طراحی و در محیط باغ قرار داده اند. 

دو سالن بزرگ باغ و رستوران خوشا شیراز مناسب جشن ها و مراسمات مختلف خانوادگی ، ورک شاپ ها و جلسات مختلف اداری مخصوص تجار و صاحبان کسب و کار بوده و هموطنان و گردشگران عزیز با خیالی راحت می  توانند این مجموعه را برای داشتن لحظات خوب و شاد و ثبت خاطرات بیاد ماندنی برای دوستان،آشنایان،همکاران و شرکای تجاریشان انتخاب کنند.

بی شک محیط زیبا،کیفیت غذاها و خدمات و همچنین کارکنان خوب این مجموعه  گردشگری  برای شما غرور آفرین خواهد بود 

 

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از این سالن ها بازدید کنید.


تور مجازی باغ و رستوران گردشگری خوشا شیراز در منوی صفحه اصلی قرار داده شده و شما میتوانید بازدیدی کامل از این مجموعه داشته باشید.با این حال ما در اینجا لینک بازدید از بخشی که در حال معرفی هست را برای شما قرار  داده ایم.

مشاهده سالن های زیبای خوشا شیراز


محمودی1 30 ژوئن 2023
Khoshashiraz_collection
بایگانی